Crazy?!!

heeej!
 
Igår så hade jag som sakt filmkväll med mina bestisar och vi såg på filmen LOL (fast ingen kolla typ) och snacka. Efter filmen var klar gick vi till mitt rum och pratade och tog fula bilder, lägger inte upp för dom var extremt fula jag kunde verkligen inte vara seriös på en ända bild...
Men Olivia sov över hos mig och vi somnade vid 4... Haha vi skypade med våran "nya" kompis. Kan inte skriva så mycket om det för han kanske kollar min blogg, så är inte så bra då..
Men Olivia är så smart så att vid 3 så höll hon på att trill ur sängen så då puttade jag henne ite så hon trillade ur och det lätt DUNS. Sen blev hon sur på mig och skulle slå till mig med sin kudde men så trämde hon i lampan så det lätt DUNS igen så min styvmamma kom ner och sa till oss... Hehe inte så smart är vi kan man säga.
Men vid 4 stängde vi av skype och datorn och somnade ÄNTLIGEN, fast jag vakade vid 10 och Olivia vid 11 så inte jätte mycket sömn inte.
 
Men idag ska vi på middag till en i släkte!
Så vi hörs, kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback