Hej på er guldänglar!

Som ni såg rubriken så blev jag glad över att jag fick en kommentar efter gårdagens inlägg, då förstår jag att det fnns någon som bryr sig om min blogg :) 
Idag har jag varit iväg och shoppat lite med mamma fick fina födelsedags presenter eftersom jag fyller år på fredag <3 så jag vet ju hälften av vad jag får av mamma och det är fina grejer så jag längtar!!! grejerna vi köpte idag till presenter var några grejer jag aldrig skulle få, så är super glad!! <3
 
Ikväll ska jag ha film kväll för några kompisar (tjejer) ska bli super mysigt har inte träffat någon av dom under lovet så saknar dom!! Ska väll snart handla godis, chips och sånt gött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback