I want for christmas <3

Hallåsan!
 
Har lite grejer som jag verkligen tycker är prima som jag vill ha.
 
Först en uuur snygg sommar klänning, som jag verkligen skulle
klickat hem om den inte var slut :( Den är från Rutstore 
En lite Julig klänning/Top som ser vääldigt skön ut och mysig.
Två olika som jag tycker är fett snygga. Från Rutstore
 
Kofta som jag lääänge velat ha och kollar på hela tiden så är sjukt nära på
att klicka hem den alltså. Från http://rutstore.se/
En uuur snygg jacka som jag fick se på min älsks blogg ---> Malou<3
Så hoppas bara att den finns i min storlek imorgon när jag ska kolla på den. Den är från Zara
 
Hopps jag kan beställa hem dom olika grejerna eller åtminstonde något!
Pöss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback