KÄNSLA!!

Godmorgon!
 
Idag vaknade jag och kollade ut och då ser jag det jag har väntat på SNÖ!!
Haha jag loggade in på facebook och instagram och då ser jag att många har lagt ut bild och skrivit "äntligen snö" "snöar" "snö" och sånt.
Jag vet att alla har väntat på snön! Jag bara väntar och längtar efter julafton nu asså den mysiga stämningen och allt pynt!!
Idag är det en skön dag (sådär inte) vi har uppstart, Bild, bamba, matte, engelska och franska sen har jag igentligen innebandy efter skolan men jag hoppar den för har lite ont i halsen. Men jg går ändå ditt för jag vill prova min nya klubba. 
 
Men nu måste jag sticka ska få åka till skolan med mina kompisar. 
Puss ha en snöig dag<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback