Sjuk...

Hej!
 
Förlåt för dålig bogging idag men det var bara sån outr att igår var jag på stallet (jätte mysigt) så hade jag inte tillräckligt med kläder på mig så jag frös göör mycket, sen på kvällen så fick jag bara helt plötsligt jätte ont i halsen och det var nog för jag blev så nerkyld. Jag hade sån otur att jag fick feber inatt och var vacken från 3-6 och jag försökte verkligen sova, men hela min kropp var som en vatten kokare så det gick inte. Sen kunde jag sovs från 6-8 och det var två timmar iallafall och sen kom mamma och jag tog tempern och då hade jag 38 graders feber :( 
Så under dagen har jag kollt på tv, pakat in jul klappar och nu kollar jag på när mamma och min bror klär granen. Önska jag kunde vara med men har ont i huvudet så passar på att blogga nu. 
Så där hade ni min förklaring varför jag inte varit aktiv.
Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback