Snarket!!

Godmorgon!
 
idag har vi ingen vanlig dag i skolan utan vi ska ha det såkallade "Snarket" där man ser på film och äter ex, godis och sånt. 
Vi börjar 9 och slutar typ halv tolv, as gött.
Efter att vi har slutat och jag kommit hem, ätit och byt om så ska jag följa med min granne till stallet och vi ska rida. Vad jag vet nu så mår båda hennes hästar bra så då ska vi rida varsin. Chansar på att vi kanske ska rida ut då!! :D jag sa till henne att jag ville rida barbacka i snön, eftersom hon har islandshästar och dom gillar snö så är det riktigt roligt!! LÄNGTAR<3
 
Ikväll så ska vi bort till några vänner en stund, mysigt!<3
Ni får ha en sån härlig dag idag!!
Pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback