Trött...

Godmorgon!
Idag är det 10 december och det är måndag -.- har bara den här känslan att bara ignorera vad lärarna säger på lektionen, för jag orkar inte med skolan just nu.
Men jag får sörwsöka med dom j***vla lektionerna ändå.
 
igår var jag iallafall på jul liseberg med några kompisar och vi var där från halv fem till 20.30 fast jag åkte hem med min kompis som jag träffade vid 19 för jag mådde inte så bra och tyckte dom var lite taskiga (dom jag gick med) för jag frågade om vi kunde gå hem lite tidigare men dom bara *neeeej* dom visste ju inte hur jag mådde. Men vi hade jäte roligt iallafall fast när jag varmde mina händer över en sån där eld så smälte dom :O och det var ett jätte farligt ämne i vantarna så jag var snabb att kalla händerna iallafall. 
men guud så måste jag gåå!!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback