Hahaha

Hej på er alla!
Jag är hos Maja fortfarande och idag har vi hoppat med deras kaniner Nikita och Nicolina, hundarna var Ozzi och Skorpan och hästarna var Valentino och Kalle. Först släppte vi Kråkan för hon hade ett mun sår så då kunde hon inte ha bett och Olle för han ska ridas in och hans tjej som ska rida in henne ligger på sjukhus så då var vi snälla mot honom, och sen vet ni ju vad som hände! :D<3  vi har precis varit ute och släppt Kråkan och Orlando :D Kråkan sprang som vinden och store Olle sprang med rumpan upp och stora kliv men det roliga var att han hoppade över grinden så han var lös så han sprang till haden mitt i mot för att komma in till Sture och Kalle men där kom han inte in men han försökte allt på alla sätt och Sture försökte till och med hoppa ut men det var ju el tråd så det kunde han ju inte haha vi tjöt av skratt men som tur var fick dom tag på honom. När han sprang iväg så såg han ut som en jätte älg. Idag annars har Hanna fått en kompis hit som heter Astrid och vi har hoppat med kaninerna och hundarna och hästarna sen har vi hjälpt till med hästarna så inte Gabbi behöver göra allt själv sen har vi pysslat och grejat. Jag vet inte riktigt när jag ska åka hem för mamma kommer hem sent så jag ska väll prata med henne om hon hämtar mig på vägen eller om pappa kommer och hämtar mig!
Nu ska vi väll hitta på något annat så hörs sen! puss :)<3
Orlando (Olle)
Kråkan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback