Ridläger

Äntligeeeeeeeeen!!!! :D
Ridlägeeeeeeeer det ska bli så himla kul. Jag hoppas jag kommer få sova med min kompis Ida och hennes kompis Madelene. Jag trodde vi skulle få veta vilken häst vi skulle få och vilka vi skulle få sova med denna veckan som var att vi skulle få veta det men det fick vi inte ;( Så nu är det riktigt spenande vilken häst man får för tänk om man får en häst man inte vill ha och inte gillar då kanske man ska säga till att man inte gillar den men jag vet inte? :S
Man ska vara där vid 17 och så är föräldrarna där en halv timma sen åker dom hem och vi får väll då veta vilken häst och vilka vi ska sova med och sen ska vi rida hästarna vi har. Så ni kanske då förstår att jag inte kommer blogga lika mycket ska försöka gå in på safari och blogga eftersom appen inte funkar. :)
Idag så åker vi hem från landet mellan 10-11 och innan des ska jag säga hej då till kusinerna och sen så sticker vi hem och jag ska åka och lämna en speciel cykel korg till Cia och träffa Lissssssssssiiiiiii!! :DDD Sen ska jag försöka träffa snabbt min kompis Olivia innan jag åker för annars så träffar jag inte dom på 3 långa veckor ;'( 
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback