Varmt..

Så varmt ute så jag dör haha. Men det är ju skönt men lite kvalmit ungefär. det är 100% bättre än vinter kallt! :P
Min dag idag har sätt ut så här:
  • Jag vaknade ju med Lissi och kissa henne
  • Myste med henne
  • Åt frukost
  • Lekte med Lissi
  • Mamma och jag köpte 3 fulla påsar medgodis tills släkt kalaset på styrsö
  • Var med Lissi
  • Oliver och Tassia kom för att se lilla Lissi
  • Åt lunch
  • Gosa med Lissi
  • Var med Sofia
  • Gick ut med plexus
  • Gjorde fruktsallad
  • Hoppa studsmatta med vatten påsar
  • Spela kort
  • Sofia gick hem
  • Åkte till min kusin och träffa dom och så fik dom träffa Lissi
  • Packat inför ridlägret
  • Åt middag
  • Hoppat lite med Lissi hon var jätte duktig
  • Sitter vid datorn och bloggar
Ganska lång och mycket jag beskrev min dag men orkade inte skirva i text så gjorde så hahaha!
Ikväll kanske vi ska ner till vra kompisar för mamma skata ett glas vin med deras mamma och vi ska väll bada men då är nog Lissi hemma med min bror, just nu är dom på gais match så jag hoppas vi kommer ner till dom sen skulle vara jätte mysigt för har inget att göra just nu :/ Ska nog gå ut med hundarna! 
puss<3
Mina tre älsklingar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback