Super!!

Idag har varit en väldigt spännande dag. När vi satt i klass rummet och hade EA (eget arbete) så kommer skolsysters in och säger att alla vi tjejer ska komma ung 11.30 och ta 1/3 sprutor mot livmoderhalscancer! jag fick lite lätt panik och min Kompis blev helt skräck slagen för att hon hatar sprutor, men sen då för vi gick till bamba innan sprutan och då var det så taskigt för då fick jag sitta ensam för bordet där alla tjejerna satt var fullt! :(  Men sen kom min kompis Louise som går i en klass under mig och satte sig lite med mig och det var bra, hon är så bäst! <3  Och sen när jag hade ätit klart så gick vi till baka till våra klass rum och då var alla tjejer från min klass utanför skolsköterskan och väntade och jag bara sprang in till grupprummet och satte mig i soffan! Men sen kom hon som var rädd för sprutor och var helt panik slagen (haha), sen kommer några av mina andra kompisar och sa att det var 6A som började så det var tur, men sen var det våran tur och jag är ju ganska långt back så jag fick ju vänta, vänta pch vänta bara! För jag tycker det är skönare att vara ganska långt fram för då behöver man inte prata med alla som kommer ut om det gör ont eller inte! -.- men till slut så var det min tur och då fick man sätta sig i en skön stol och då säger skolsköterska (onödigt) nu sticker det, och jag tycker det är bättre om hon inte säger det så man inte vet för då kanske man spänner (stavning) sig mycket mera! Men jag kände inget när hon stickte in sprutan utan jag tog det lungt men när hon sprutade in så började jag spänna mig för det kändes jätte konstigt!! Men sen satt jag utan för och vila och då blev det bättre men min kompis bara grät och grät. Men armen var ju lite ömtålig men men jag vill inte ha cancer så jag gör det! Men sen så hade vi idrott och vi skulle spela fotbolls match mot 6A för att se vem som skulle få vara med i Fair Play Cup! Och då såklart VANN VIIII!! Så roligt vi typ skrek och skrek men sen tänkte jag till och bara "haha vi vann över våran paralell klass" det blir ju roligare om man vinner mot andra lag, men våran klass är inte så bra på fotbol ändå så! haha Men nu känner jag lite av sprutan för jag mår lite illa när jag tänker på mat och när jag åt middag (men jag åt en jätte fralla till mellan mål så hehe)! men man ska bara tänka goda tanker inte dåliga!
Hoppas ni har det bra! <3 :D
XOXO Tojalove <3
image description
Jag var helt vild den dagen så jag bara tog
bild på mig själv men den blev väll sådär! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback