FRIDAYYY!!

Tjabba!
Idag är det freeedag (lite sent). idag har jag varit in skolan och det var en härlig dag efter skolan gick jag hem åt käka sen åkte jag, mamma och hennes kompis till mina kuinser för jag skulle hämta mina saker eftersom jag sov över där. Efter det så åkte vi hem och jag spelade lite sims och sen kom farmor med Sara för dom var ute och gick så då var dom hos oss till 16 ungefär sen gick jag med dom för jag skulle ha innebandy träning med F-98, det gick jätte bra mycket roligare att träna med dom för dom har mer tempo och så. Efter tränignen så kom jag hem duscha och sen åt middag. 
 
Just nu väntar jag på Johanna som ska sova över hos mig (Galna Johanna :D) för imorgon så ska vi ta foto med laget, för första gången så jag vet inte om det är porträtt eller också laget men det känns ju lite konstigt om man inte tar kort på hela laget tillsammans så det tror jag! :D
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback