Kenne!

Godmorgon!
Sorry för dålig update men...
 
Igår så fotades vi med innebandy laget på morgonene sen kom jag hem och vi åkte till FT sen på dagen var jag med Vilma och sen på kvällen var vi hos Lollo så jag hade fullt upp. <3
 
Men idag typ snart ska jag gå till min granne för vi ska åka till Tassias och Ruths kennel för att vi ska åka ditt och vara med på en valp åter träff typ, första gången jag är med på en valp träff så det ska bli suuuper kuul!! 
Jag tror vi är där hela dagen så jag är nog inte hemma någon ting nästan.
 
Jag skickar ett STORT lycka till till mina innebandy tjejer som ska spela match idag mot Lindome VINN VINN!! säger jag bara KÄMPA ALLT NU och GE INTE UPP, det finns alltid hopp!
Men jag måste sticka nu!
puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback