Lika a Baws but lika not.

Hejhej!
Idag har varit en ganska du chill dag vi började 8 fast inte i skolan utan Hugo och Gustaf kom hem till mig för i samhälskunskapen skulle vi göra en film och något och vi valde brott/inbrott så vi var hemme hos mig till 11.15 typ sen gick vi till skolan och åt i bamba det var ris på kinavis :P det var sådär gott men ändå ganska starkt. Efter bamba så hade vi musik sen idrott och sist men inte minst så hade vi elevensval och då har jag syslöjd :D det skönaste och det bästa. Efter skolan gick jag hem och chillade för sen hade jag innebandy träning fast jag var med 00-orna. 
Jag har varit lite sådär kraslig sen i måndags så kanske bara kanske är hemme imorgon men vet inte. Så jag känner imorgon bitti hur jag mår.
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback