PåskLov

Hej och nu är jag tillbaka efter påsklovet.
Jag kände att jag behöve ha en lite paus, man könner sig så bunden med blogg så man måste komma ifrån lite. 
Men under lovet var jag i london, innebandyslutspel och hemma. 
I London träffade vi mina kusiner och shooopppade mycket fint.
VI hade innebandy slutspel i söndags och vi kom 2:a!!! Är as nöjd fast dem andra inte är de är jag d, vi fick iallafall en pokal haha
Den delen jag var hemma tränade jag innebandy och var hos min gudmor som har lissi och charlie. Mend em var vi på amundön och grillade korv med några av deras vänner, jätte mysigt.
 
Nu har skolan börjat igen och det är lite trööök, men så är livet. 
Idag hade jag innebandy träning och det gick hyfsat bra sen kom jag hem och där väntade middagen på mig och jag åt as mycket för var så hungrig (är typ hungrig hela tiden nu för tiden eller sugen på något bara). Imorgon ska jag till stallet efter skolan och det blir troligtvis ingen ridning :( men jag hoppas de, men tror ändå inte de. Jag har inga mer innebandy träningar i veckan, as göööttt. På fredag fyller min gudmor år så då ska jag hälsa på henne efter skolan och även så slutar vi tidgare :D 
I helgen ska jag vara med min saknade bästiiss Alessia och vi kanske ska sova över, hoppas de <3 saknar henne så mycket.
puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback