Härligt härligt

Hej!
Vet att min bloggning är usel men jag är inte hemma så det är inte så lätt då.
Idag är det fredag och mitt lov är snart slut D: tycker så fusk om dom som börjar sitt lov idag, men dom kände la samma som jag känner förra veckan. Jag har det iallafall as bra där jag är. Min extra mamma är med oss och hennes familj och varje gång jag träffar henne önska jag att hon var min mamma (men jag älskar min mamma mest, men hon vet hur jag menar) och det är så jobbig så jag faktiskt blir ibland ledsen på kvällen. Hon är så underbar, perfekt och bäst vet inte hur mitt liv skulle vara utan henne. Jo u vet jag KAST! men jag vet att hon tycker om mig och jag är som en i familjen hos dom. För jag får komma till när jag vill och det är så härligt att ha ett hem man är alltid glad i för jag blir så lycklig av dom. 
Hon är den första personen jag bryr mig om så mycket  <3
Älskar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback