Volleybollcup!!

Tjena tjena!!
Idag som sakt i skolan hade vi sjuor volleybollcup och det var ett väldigt väldigt konstigt system men det funkade ändå. Det gick as bra för våran klass och vi vann allt och i finalen spelade vi mot 7A som i innebandy cupen och vi vann båda cuperna så det är jag as glad över. Det visar ju sig då att vi är en ganska sportig klass (många ut av oss), sen kanske det inte gick så as bra för alla men det kan man inte förvänta sig att alla kan allt, för det kan inte alla, inte änns jag!! 
 
Snart så har jag träning och det ska bli ganska roligt förutom att jag fortfarande har ont i huvet, asså jag dör snart hatar att ha ont i huvet snart 3 dagar jag haft det, inte schysst!!!! 
Imorgon börjar jag 8 och slutar 12.50, för våran idrotts lektion försvinner för 8:orna har volleybollcup och sen har jag elevensval idrott och våran lärare sa att han inte orkade ha lektion sen så as gööööött!!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback