hejhej här igen!

Godmorgon på er!
 
Bloggningen är usel tycker jag så ska försöka komma på lite mer vad jag kan skriva om så allt lir roligt.
Men idag så är det ju skola såklart och det är redan onsdag :O det går så fort veckorna så man inte hänger med. Men vi böjar idag 9.20 med franska och slutar 14 nånting med Sv. Efter skolan idag så ska jag gå ut med hundarna och sen ska jag och mmma först stå i idrottshallens cafe för innebandyn sen när vi har stått i 3 timmar ska pappa stå och när han står där har jag träning samtidigt xD haha vilken tajming alltså. :D Imorgon ska jag inte göra något speciellt men på fredag ska jag ha tjejmiddag för några kompisar. Jute min tjejmiddag i fredags för tjejerna i min klass blev jätte lyckad alla blir propp mätta efter matten och sen dansade vi Just dance 4 hela kvällen och hade super kul!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback