Riktigt mys <3

Heeej!
Känner att jag varit usel på att blogga, men thats how i roll.
Jag har haft en ganska soft helg. I fredags var mamma kompis hemma hos oss på middag, hennes barn skulle varit med men deras pappa kom så då skulle dom vara mad han, lite synd tyckte vi och dom. I lördags så var jag hemma på morgonen åkte vi in till stan för mamma hade ett present kort där så hon köpte en jacka sen fick jag ett par "canada snow" uggs alltså (låga), göör snygga. Kan lägga upp bild på dom imorgon. Sen när vi hade kommit hem var jag med bästaste Lollo och vi gjorde inte så mycket än att snacka, köpte godis på ica och myste framför en film. På kvällen så hade vi super mysigt och såg på "The Hunger Games", älskar verkligen den filmen har jag insätt nu. Sen idag fick jag gå upp tidigt för jag hade innebandy match mot zenit och vi vann med 6-3 :D. Sen när jag kom hem så åt jag lucnh med mamma, mormor och morfar, jätte mysigt. Efter dom hade gått åkte jag och mamma till chilli för att kolla på vin glass sen åkte vi hem och jag fixade klart min garderob som blev prydlig och fin tillslut fast det kommer ju inte hålla länge direkt men en då.
Just nu har jag precis ätit middag och har kommit till pappa, snart ska jag kolla på ponnyakuten på svtplay.se . Det blir roligt att se sen nästa vecka vilka som kommer med.
Pööss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback