Bästa kvällen

Igår var den bästa kvällen på hela året. Jag skattade så mycket som jag aldrig gjort innan. Och jag fick träffa bästa Kajsa som jag har vela träffa jätte länge sen fick jag också träffa lära känna bästa Filippa också!! Gud är så glad att jag fick träffa dom!! Och Louise blev jätte glad för alla presenter och allt. Jag dörstog igår kväll att Kajsa är en riktigt härlig person och rolig som alla andra var!! Gud bästa kvällen!!! Alva, Anna, ina och Ella ni är också helt underbara!! Men den näst underbara är Louise!! Älskar diig!! Ni är grymma tjejer BLIXTRAT OCH DUNDER!! ALBATRAOZ!! HAHAHAHAHA 😂😂😂❤❤❤😘😘😘💖💖💖


Kommentarer
Moah Svantemark ♥ säger:

Hej! Allt bra idag?
Btw. Har frågestund just nu, skulle vara kul ifall du ville fråga någonting. Här: http://bergaryttare.blogg.se/2013/march/fragestund-2.html#comment

Tack på förhand!

Svar: Jo men jag mår toppen, hur mår du?ja det kanske jag kan göra, ska se <3
Victoria

2013-03-17 | 18:51:28
Bloggadress: http://bergaryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback