MatteProv och Franska förhör....

Godmorgon!
Gårdagen gick faktiskt hyfsat bättre än vad jag hade trott , det var väldigt roligt och tekniken som vi hade till 16 var ju jätte roligt för jag om min kompis kom på hur vi ska bygga våran bil :D så det får ni se bild på när den är klar, kanske nästa gång om 2 veckor. Träningen igår gick också hyfsat bra gjorde en bra sak, en lång båge som tränarna vill att vi ska göra, så det blev jag väldigt glad över att dom tyckte det var så himla bra.
 
Som sakt idag har jag matteprov nu på morgonen och jag känenr att jag gör så gott jag kan, jag kan inte begära av mig själv att få panik om man inte förstår eller kan någon uppgift ochd et dåliga är att våran mattelärare inte änns är där så vi ska typ ha vikarie och jag har ine´gen anning om den vikarien är bra och så men deet hoppas jag. Sen har vi So/Hi och efter dret ska vi ha matte men alla säger att vi inte ska ha det utan att vi ska ha håltimma för att dom bara kunde fixa vikarie för en lektion så då har vi 1h 45min till nästa lektion, as gött!!! På franskan idag har vi ju förhör på några glosor också :S allt på en gång, men jag kan glosorna så inget problem för mig. Sen har vi vanligt idrott och sen har jag idrott på elevensval och då ska jag och Nathalie simma, sååå skönt sen ska vi köpa present till en tjej som ska ha tjejmiddag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback