Skiiiiiiiiiit

Hej på er!!!
Idag har jag varit i skolan och skoldagen idag gick rätt fort och lätt, so och sv lektionerna blev inte så jobbiga som jag hade trott. Tills imorgon har vi no ord som jag tror vi ska kunna sätta in i meningar och så, så jag får fortsätta plugga på dom för kan dom inte riktigt än. I över morgon så har vi franska "prov" så det gäller att plugga till det med, men ja känner att jag kan hyfsat allt, men det finns säkert något som är lite mer svårt än något annat. Jag fick reda på idag att det stora so provet är tills nästa vecka på fredag :S fattar inte hur jag ska hinna med allt och kunna allt, för mitt minne är inte alls det bästa när det gäller So prov det är jag sämst på. Men vi sammanfattar på lektionerna så det går ju bättre då. Men våran lärare gör det inte så lätt för oss tycker jag, så man får det lite kämpigt.
 
Just nu så gör jaf lit eläxor och bara kollar ut. För det snöar.... Vintern var väll över, right? VÄrmen kommer ju slaktligen.... Men det sägs att det ska snöa imorgon också men det hoppas jag inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback