Vill vara mig själv!

 
Godmorgon. idag har jag en helt vanlig tråkig skoldag men det som gör den bättre är att det så soligt ute och man kan se lite blå himel och det dåliga är att jag har sjukt ont i halsen men jag orkar ta mig till skolan ändå.
 
jag känner sen igår att jag ska böra vara mig själv lite mer och ha på mig den stilen jag har och ingen annan har och sen ska jag jobba på mitt självförtroende för det är inte på topp snarare på botten.
 
den här helgen har varit skön i fredags så hade jag skola sen efter skolan åkte jag till FT med min bästiss olivia som fyllde år på lördagen och sen på kvällen var på tjejmiddag hos våran kompis Vicky i våran klass, på kvällen sen satt jag uppe till 1 och gjordee ett bildspel till olivia (det kändes som det inte var något speciellt, men men :( ). Sen i lördags vaknade jag med sjukt ont i halsen som jag hade hela dagen. Sen städade jag och packade för skulle till mamma för vi skulle ha gäster. På eftermiddagen hade jag innebandy match mot lindome och jag mådde as dåligt i första perioden men jag kämpade mig upp och blev bättre till dom två sista perioderna. Vi vann med 2-8 typ och sen fick vi gäster. Igår så var jag med min kompis Johanna som fyllde år (alla fyller år) och med Johanna då kan man verkligen göra grejer som man gjorde när man var litten, haha så mysigt. På kvällen så åkte vi hem till våra kusiner så skulle vi ha söndagsmiddag och då hade jag lite pepp/tonårs pratt med min moster säger vi enklarare än att förklara. Så nu ska jag bli en bättre människa och allt sånt!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback